دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» مطالعه نشان می دهد که این نوع قند با خطر بالاتر بیماری های قلبی عروقی مرتبط است

مطالعه نشان می دهد که این نوع قند با خطر بالاتر بیماری های قلبی عروقی مرتبط است

مطالعه نشان می دهد که این نوع قند با خطر بالاتر بیماری های قلبی عروقی مرتبط است


یک مطالعه جدید نشان داده است که خوردن مقدار زیادی قند آزاد - همچنین به عنوان قند افزوده شناخته می شود - ممکن است در لحظه احساس بی ضرری داشته باشد، اما می تواند خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را افزایش دهد.


قندهای آزاد آنهایی هستند که در طی فرآوری غذاها اضافه می شوند. بسته بندی شده به عنوان شکر سفره و سایر شیرین کننده ها؛ و به طور طبیعی در شربت ها، عسل، آب میوه، آب سبزیجات، پوره ها، خمیرها و محصولات مشابه که در آنها ساختار سلولی غذا شکسته شده است، طبق گفته سازمان غذا و داروی ایالات متحده وجود دارد . آنها شامل قندهایی نمی شوند که به طور طبیعی در لبنیات یا میوه ها و سبزیجات کامل وجود دارد.


بر اساس مطالعه جدیدی که روز دوشنبه در مجله BMC Medicine منتشر شد، مطالعات قبلی گزارش داده‌اند که ارتباط بین مصرف کربوهیدرات و بیماری‌های قلبی عروقی ممکن است به کیفیت و نه کمیت کربوهیدرات‌های مصرف‌شده بستگی داشته باشد. برای آزمایش این تئوری، نویسندگانی که در پشت آخرین تحقیق قرار داشتند، داده‌های رژیم غذایی و سلامتی بیش از 110000 نفر را که در UK Biobank شرکت کرده بودند، ارزیابی کردند، یک مطالعه کوهورت که بین سال‌های 2006 و 2010 داده‌های بیش از 503000 بزرگسال مستقر در بریتانیا را جمع‌آوری کرد.

درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟ مطلب مرتبط درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟


افرادی که در مطالعه جدید شرکت کردند در دو تا پنج ارزیابی آنلاین 24 ساعته رژیم غذایی شرکت کردند و میزان مصرف غذا و نوشیدنی خود را چندین بار در هر دوره 24 ساعته ثبت کردند. پس از بیش از 9 سال پیگیری، محققان دریافتند مصرف کل کربوهیدرات با بیماری قلبی عروقی ارتباطی ندارد. اما زمانی که آن ها تفاوت نتایج را بر اساس نوع و منابع کربوهیدرات های خورده شده تجزیه و تحلیل کردند، دریافتند که مصرف بیشتر شکر آزاد با خطر بیشتر بیماری های قلبی عروقی و دور کمر بیشتر مرتبط است.


هر چه برخی از شرکت کنندگان قندهای آزاد بیشتری مصرف کنند، خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی، بیماری قلبی و سکته مغزی در آنها بیشتر بود. به گفته مؤسسه ملی قلب، ریه و خون ایالات متحده ، همه بیماری‌های قلبی بیماری قلبی عروقی هستند، اما بیماری قلبی عروقی اصطلاحی است برای همه انواع بیماری‌هایی که بر قلب یا عروق خونی تأثیر می‌گذارند، مانند سکته مغزی، نقایص مادرزادی قلب و بیماری شریان‌های محیطی. PDF) .


مصرف بیشتر قندهای آزاد همچنین با غلظت بالاتر گلیسیرید - نوعی چربی که از کره، روغن و سایر چربی‌هایی که افراد می‌خورند به دست می‌آید، به علاوه کالری اضافی که بدن آنها فوراً به آن نیاز ندارد، مرتبط بود. داشتن سطوح بالای تری گلیسیرید - که بیش از 150 میلی گرم در دسی لیتر تعریف می شود - می تواند خطر ابتلا به بیماری های قلبی مانند بیماری عروق کرونر را افزایش دهد.


دکتر مایا آدام، مدیر نوآوری رسانه سلامت و استادیار بالینی اطفال در دانشکده پزشکی دانشگاه استنفورد، از طریق ایمیل گفت: «این مطالعه نکات ظریف مورد نیاز را برای بحث‌های بهداشت عمومی در مورد اثرات کربوهیدرات‌های رژیم غذایی بر سلامتی ارائه می‌کند. آدام در این مطالعه شرکت نداشت. نکات اصلی این است که همه کربوهیدرات ها یکسان ایجاد نمی شوند.


قندهای آزاد در مقابل شکر در غذاهای کامل

ارتباط بین مصرف بیشتر قند آزاد و خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی در تفاوت بین نحوه متابولیسم بدن هنگام مواجهه قند آزاد در مقابل قند موجود در غذاهای کامل نهفته است.


بروک آگاروال، استادیار علوم پزشکی در بخش قلب و عروق در دانشگاه کلمبیا ایروینگ پزشکی می‌گوید: «مصرف قند اضافه می‌تواند التهاب را در بدن افزایش دهد و این می‌تواند باعث ایجاد استرس بر قلب و عروق خونی شود که می‌تواند منجر به افزایش فشار خون شود. مرکز. آگاروال در این مطالعه شرکت نداشت.


آگاروال گفت: "قندهای افزوده اغلب در غذاهای فرآوری شده یافت می شوند که ارزش غذایی کمی دارند و ممکن است منجر به پرخوری و دریافت کالری اضافی شود که به نوبه خود منجر به اضافه وزن/چاقی می شود که یک عامل خطر برای بیماری قلبی است."


بر اساس یافته‌های خود، نویسندگان پیشنهاد می‌کنند قندهای آزاد را با قندهای غیرآزادی که به طور طبیعی در میوه‌ها و سبزیجات کامل وجود دارد جایگزین کنید تا خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی را کاهش دهید - و متخصصان تغذیه و سلامت قلب و عروق با این مورد موافق هستند.


آدام افزود: «کربوهیدرات‌های کل غذا زمان بیشتری می‌برد تا به قندهای ساده تجزیه شوند و بخشی از آنها - فیبر - به هیچ وجه تجزیه نمی‌شود.» این بدان معناست که غلات کامل و دست نخورده باعث افزایش قند خون نمی شوند که با خوردن قندهای ساده تجربه می کنیم. افزایش قند خون باعث افزایش انسولین می شود که می تواند گلوکز خون ما را بی ثبات کند و ... در درازمدت علت اصلی مشکلات سلامتی باشد.


آدام اضافه کرد: علاوه بر این، فیبر موجود در کربوهیدرات‌های کامل مواد غذایی زمانی که از سیستم گوارشی عبور می‌کند به عنوان یک «برس اسکراب داخلی» عمل می‌کند. به همین دلیل است که به طور کلی، ما برای سالم ماندن به مقدار مشخصی از این کربوهیدرات های خوب در رژیم غذایی خود نیاز داریم.


طبق گفته FDA ، کل فیبر مصرفی باید حداقل 25 گرم در روز باشد.


کاهش مصرف شکر آزاد

دکتر لیانا ون، تحلیلگر پزشکی CNN، پزشک اورژانس و استاد بهداشت عمومی در دانشگاه جورج واشنگتن، گفت: آگاهی اولین گام به سمت کاهش مصرف قندهای آزاد است، بنابراین هنگام خرید به برچسب های تغذیه توجه کنید. ون در مطالعه شرکت نداشت.


ون گفت: "بسیاری اوقات، مردم به کاهش کالری یا عدم مصرف غذاهای چرب فکر می کنند، اما ممکن است از خطرات قندهای آزاد آگاه نباشند."


آدام گفت: «زمانی که ما غذاهای بسته بندی شده می خریم - حتی آنهایی که فکر نمی کنیم شیرین باشند مانند نان، غلات صبحانه، ماست های طعم دار یا چاشنی ها - این غذاها معمولاً مقدار زیادی قند اضافه دارند و این مقدار اضافه می شود.


آگاروال پیشنهاد کرد نوشیدنی های شیرین را کاهش دهید و به جای آن به سراغ آب شیرین شده با تکه های میوه بروید. به جای کیک، کلوچه یا بستنی، میوه تازه یا منجمد را برای دسر میل کنید. او اضافه کرد که غذاهای با محتوای فیبر بالاتر نیز می توانند به شما کمک کنند تا مدت بیشتری سیر بمانید.


آدام گفت: آشپزی و پختن بیشتر در خانه یکی از بهترین راه ها برای کاهش قند در رژیم غذایی است.


آگاروال می‌گوید : « انجمن قلب آمریکا توصیه می‌کند که قندهای افزوده کمتر از 6 درصد کالری در روز را تشکیل می‌دهند که تقریباً 6 قاشق چای‌خوری شکر در روز برای زنان و 9 قاشق چای‌خوری در روز برای مردان است».


در نهایت، تلاش برای تغییر رژیم غذایی نباید فقط در آشپزخانه یا فروشگاه مواد غذایی انجام شود. آگاروال گفت : «هدفتان باید حداقل هفت تا هشت ساعت خواب با کیفیت خوب در شب، باشد، زیرا ما تمایل داریم زمانی که خسته هستیم غذاهای حاوی قند بیشتری را انتخاب کنیم .

گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع مطلب مرتبط گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع


ترجمه مجله ارم بلاگ

منبع : CNN

عکس: altitudevisual/Adobe Stock


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب مشاهده