خرید از سراسر دنیا


» روش های موثر برای کنترل دیابت در فصل زمستان

روش های موثر برای کنترل دیابت در فصل زمستان

روش های موثر برای کنترل دیابت در فصل زمستان


طبق یک مجله پزشکی، گلوکز خون در بیماران دیابتی به طور قابل توجهی تحت تأثیر فصول است، سطح قند در زمستان افزایش می یابد و در تابستان کاهش می یابد.

اگرچه افراد سالم و دیابتی ها بیشتر در فصل زمستان سطح قند بالایی دارند، اما راه های مختلفی وجود دارد که می تواند به جلوگیری از افزایش گلوکز کمک کند و شما را در این فصل سالم نگه دارد.


برنامه ریزی- برنامه ریزی از قبل برای رژیم غذایی و رعایت آن یک راه مهم برای کنترل دیابت است. این به بیمار کمک می‌کند تا مقدار اندازه‌گیری شده غذا بخورد و اطمینان حاصل شود که سطح قند شما متعادل است. به عنوان مثال، اگر برنامه‌هایی برای یک مهمانی شام یا مراسم دارید، یک صبحانه و ناهار سبک میل کنید تا کالری را در طول شام مدیریت کنید.


چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟ مطلب مرتبط چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟

آرام بمانید - جشن های زمستانی گاهی اوقات می تواند استرس شما را افزایش دهد. یک مطالعه نشان داد که افسردگی اغلب با فصل زمستان مرتبط است و همراه با افسردگی و دیابت، میزان پیامدهای نامطلوب بیشتر است.


می توانید واکسن آنفولانزا دریافت کنید- یک مطالعه نشان داد که ویروس آنفولانزا یک عفونت ویروسی شایع و خود محدود شونده است که می تواند با داروهای تجویز شده درمان شود. این امر باعث می شود که برای جلوگیری از آنفولانزا و بدتر شدن وضعیت موجود، هر سال واکسن آنفولانزا دریافت کنید.


به موقع غذا بخورید - به خصوص بسیاری از مردم صبحانه را حذف می کنند. در جوانان یا بزرگسالان بسیار شایع است که منجر به افزایش خطر چاقی و بیماری های مزمن مانند دیابت می شود. در فصل زمستان، برخی از بیماران دیابتی به دلیل ترس از پرخوری و افزایش سطح قند، سعی می کنند از غذا اجتناب کنند، که اغلب به جای مدیریت آن باعث افزایش قند آنها می شود. چه دیابتی هستید یا نه، از خوردن غذا خودداری کنید و به جای آن هر سه ساعت یکبار غذای کوچک بخورید.


اجتناب از الکل- چندین مطالعه نشان داده است که نوشیدن سبک با سلامت قلب بهتر مرتبط است و در نتیجه ممکن است خطر ابتلا به دیابت را کاهش دهد. با این حال، مصرف بیش از حد الکل می تواند اثرات نامطلوبی داشته باشد و خطر ابتلا به دیابت را افزایش دهد. همچنین می تواند به اندام های حیاتی مانند کلیه ها و کبد که در تولید و مدیریت انسولین نقش دارند، آسیب برساند.


دست ها و پاها را گرم نگه دارید- طبق این مطالعه، آسیب عصبی به دلیل گلوکز بالا، توانایی افراد مبتلا به دیابت را برای حفظ دمای بدن کاهش می دهد. این عدم تحرک می تواند منجر به تعریق کمتر در تابستان برای حفظ تعادل حرارتی بدن و کاهش خون رسانی برای افزایش تولید گرمای بدن در زمستان شود. بیماران دیابتی مستعد آسیب های ناشی از سرما و گرما هستند. بنابراین توصیه می شود برای جلوگیری از هرگونه عارضه دست و پای خود را گرم نگه دارند.


مرتباً سطح قند را چک کنید - زمستان به معنای تنبلی است. بنابراین معاینات منظم ممکن است به تعویق بیفتد. به همین دلیل افراد دیابتی آزمایشات منظم گلوکز خود را از دست می دهند. متخصصان پزشکی سطوح منظم گلوکز را برای دریافت ایده ای از وضعیت خود و انجام اقدامات مناسب توصیه می کنند.



مجله ارم بلاگ


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده