خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» عوارض پرتقال: خوردن پرتقال برای سلامتی مفید است، اما بدانید در طول روز چقدر باید بخورید!

عوارض پرتقال: خوردن پرتقال برای سلامتی مفید است، اما بدانید در طول روز چقدر باید بخورید!

عوارض پرتقال

خوردن پرتقال برای سلامتی مفید است، اما بدانید در طول روز چقدر باید بخورید! عوارض جانبی پرتقال


زمستان فرا رسیده است و بالطبع میوه ها و سبزیجات فصلی نیز وارد بازار می شوند. همه ما می دانیم که خوردن سبزیجات برگ سبز و میوه های تازه در زمستان برای سلامتی مفیدتر است. یکی از میوه های خاص که در این فصل می آید پرتقال است. تقاضا برای پرتقال در فصل زمستان به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.


مواد مغذی موجود در پرتقال را بشناسید

پرتقال میوه ای است که برای سلامتی شما مفید است. این میوه همانقدر که به خاطر طعمش مورد علاقه همه است، از نظر سلامتی نیز مفید است. علاوه بر این، پرتقال به هیدراته نگه داشتن شما کمک می کند. این میوه ها سرشار از ویتامین C هستند که در تقویت ایمنی بدن موثر است. اما آیا می دانستید که مصرف زیاد این میوه عوارض جانبی دارد؟

100 گرم پرتقال حاوی 48 گرم کالری، 8 گرم آب، 0.9 گرم پروتئین، 11.6 گرم کربوهیدرات، 9.4 گرم قند، 2.4 گرم فیبر و 6 درصد ویتامین C است. شکی نیست که پرتقال یک میوه سالم است.

با این حال، این میوه باید در حد اعتدال مصرف شود. اگر فردی شروع به خوردن 4-5 پرتقال در روز کند، فیبر بیشتری دریافت خواهد کرد. این می تواند منجر به مشکلاتی مانند درد شکم، اسهال، نفخ و حالت تهوع شود.

درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟ مطلب مرتبط درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟


این افراد باید قبل از خوردن پرتقال با پزشک مشورت کنند

ویتامین C بیش از حد می تواند باعث سوزش سر دل، استفراغ، بی خوابی و حمله قلبی شود. پرتقال به طور طبیعی اسیدی است. که در صورت مصرف زیاد باعث ناراحتی معده می شود. علاوه بر این، افراد مبتلا به بیماری ریفلاکس معده به مری (GERD) بیشتر در معرض این مشکل هستند. افراد مبتلا به ریفلاکس معده باید قبل از خوردن پرتقال با پزشک مشورت کنند. خوردن بیش از حد پرتقال می تواند باعث استفراغ و سوزش سر دل شود. افرادی که سطح پتاسیم خونشان بالاست باید قبل از خوردن پرتقال با پزشک مشورت کنند.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده