خرید از سراسر دنیا


» یک فنجان چای آرامش بخش می تواند به کاهش خطر مرگ کمک کند

یک فنجان چای آرامش بخش می تواند به کاهش خطر مرگ کمک کند

مطالعه نشان می دهد که یک فنجان چای آرامش بخش می تواند به کاهش خطر مرگ کمک کند


به نظر می رسد یک فنجان چای گرم در لیوان مورد علاقه شما می تواند روح را التیام بخشد -- و یک مطالعه جدید نشان می دهد که ممکن است برای بدن شما نیز مفید باشد.

بر اساس این مطالعه که روز دوشنبه در Annals of Internal Medicine منتشر شد ، نوشیدن دو فنجان یا بیشتر، چای سیاه در روز با کاهش خطر مرگ به هر دلیلی مرتبط است .


این مطالعه نزدیک به 500000 مرد و زن 40 تا 69 ساله را مورد بررسی قرار داد که بین سال‌های 2006 تا 2010 در Biobank بریتانیا، که دارای اطلاعات ژنتیکی و سلامتی بودند، شرکت کردند.

درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟ مطلب مرتبط درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟


بر اساس این مطالعه، این پایگاه داده شامل اطلاعاتی بود که شرکت کنندگان در مورد عادات نوشیدن چای خود، مانند دفعات مصرف چای و چیزهایی که به فنجان خود اضافه کردند، گزارش کردند.


ماکی اینو چوی، نویسنده اصلی مطالعه، اپیدمیولوژیست در موسسه ملی سرطان در ایالات متحده گفت: برخی از شرکت‌کنندگان اصلاً چای سیاه نمی‌نوشیدند، اما از آنجایی که داده‌ها از بریتانیا آمده بود، افراد زیادی نیز به طور منظم آن را می‌نوشیدند - و برخی نیز تا 10 فنجان در روز می‌نوشیدند.


طبق این مطالعه Biobank حدود 10 سال پس از بررسی اولیه پیگیری کرد و محققان دریافتند افرادی که روزانه دو فنجان یا بیشتر چای می نوشند کمتر احتمال دارد به دلایلی مانند بیماری قلبی عروقی، بیماری ایسکمیک قلبی و سکته جان خود را از دست بدهند.



هاوارد سسو، دانشیار پزشکی در دانشکده پزشکی هاروارد و دانشیار اپیدمیولوژیست در بیمارستان زنان و بریگهام در بوستون، گفت: این تحقیق نگاهی هیجان انگیز به عادات نوشیدن چای است، اما هنوز کار بیشتری وجود دارد که باید قبل از توصیه به تغییرات رژیم غذایی انجام شود. سسو در این مطالعه شرکت نداشت.


سسو در ایمیلی گفت: "نویسندگان سعی کردند سایر فاکتورهای رژیمی را کنترل کنند، اما افرادی که چای می‌نوشند معمولاً از جنبه های دیگری با افرادی که چای نمی‌نوشند تفاوت دارند که احتمالاً این یافته‌ها را تضعیف می‌کند. ما واقعاً به آزمایش‌های بالینی تصادفی‌شده بیشتری برای آزمایش مصرف چای نیاز داریم."


مجله ارم بلاگ


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده