خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» افزایش ناگهانی سطح دیابت می تواند خطرناک باشد چگونه از آن مشکل پیشگیری کنیم

افزایش ناگهانی سطح دیابت می تواند خطرناک باشد چگونه از آن مشکل پیشگیری کنیم

دیابت:

اگر سطح قند بدن به طور ناگهانی افزایش یابد بسیار خطرناک است.. چگونه با این وضعیت مقابله کنیم..


افزایش ناگهانی سطح دیابت می تواند خطرناک باشد چگونه از آن مشکل پیشگیری کنیم


مشغله زیاد، استرس... به دلیل سبک زندگی بد، فشار خون بالا، تیروئید.. بیماری های جدی مثل دیابت به راحتی گریبانگیر ما می شود. نه تنها این، گاهی اوقات برخی از افراد به دلایلی سطح قند بالایی نیز دارند.



مشکلات دیابت


دیابت: مشغله کاری، استرس، به دلیل سبک زندگی بد، فشار خون بالا، تیروئید، بیماری های جدی مانند دیابت به راحتی گریبانگیر ما می شود. نه تنها این، گاهی اوقات برخی از افراد به دلایلی سطح قند بالایی نیز دارند. آنها اغلب مشکل سطح قند بالایی دارند. افزایش ناگهانی سطح قند می تواند مشکلات جدی بسیاری ایجاد کند. عدم کنترل به موقع سطح قند می تواند منجر به از دست دادن بینایی، آسیب کلیه و بسیاری از مشکلات دیگر شود. به همین دلیل، پزشکان و متخصصان نیز به مبتلایان توصیه می کنند که مراقب سطح قند خون خود باشند. اگر سطح قند خون بالاتر از 200 تا 300 میلی گرم در دسی لیتر باشد، بلافاصله با پزشک مشورت کنید. به همین ترتیب، برخی از درمان های خانگی نیز وجود دارد. مشورت با پزشک و رعایت این موارد می تواند به کنترل افزایش ناگهانی سطح قند خون در خانه کمک کند. به گفته کارشناسان، اگر سطح قند بیش از حد افزایش یابد، برای کنترل آن باید آب بیشتری بنوشید. نوشیدن آب می تواند گلوکز اضافی ذخیره شده در بدن را دفع کند. نه تنها این، حتی اگر بدن هیدراته است، سطح قند خون طبیعی است. متخصصان می گویند افراد دیابتی باید روزانه 3 تا 4 لیتر آب بنوشند.


نارگیل

نارگیل به کنترل دیابت کمک زیادی می کند. گفته می شود که کاکاراکایا بر متابولیسم گلوکز در بدن ما تأثیر می گذارد. اگر سطح قند را افزایش می دهید، هر روز صبح با معده خالی آب تلخ بنوشید. اگر این امکان وجود ندارد، می توانید آن را به صورت سبزی درآورید و به رژیم غذایی خود اضافه کنید.


آلو سیاه

جامون حاوی آنتوسیانین، اسید الاژیک و بسیاری از خواص دیگر است، بنابراین به تنظیم انسولین کمک می کند. هر قسمت از گیاه جامون برای درمان دیابت استفاده می شود. گلیکوزید زامبولین در دانه ها به ویژه .. آلکالوئید زامبوسین سطح قند خون را تنظیم می کند.


ورزش

ورزش نقش مهمی در از بین بردن هر بیماری یا کاهش تاثیر آن بر بدن دارد. انجام این کار به تناسب اندام شما نیز کمک می کند. به بیماران دیابتی نیز توصیه می شود که به طور منظم ورزش کنند. کسانی که سطح قندشان به طور ناگهانی افزایش می یابد می توانند با پیروی از یک برنامه ورزشی آن را کاهش دهند. برای این مهم است که ابتدا با پزشک مشورت کنید.


مجله ارم بلاگ



فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده