دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» 14 غذایی که بدن شما را خوشبو می کند

14 غذایی که بدن شما را خوشبو می کند

14 غذایی که بدن شما را خوشبو می کند  

در حالی که همه ما عطر طبیعی خود را داریم، غذاهایی که می خوریم بر بوی ما تأثیر می گذارند، چه متوجه شویم چه نه، درست مانند مواد خاصی که ما را بدبو می کنند (مانند کلم، کلم بروکلی و سایر سبزیجات حاوی گوگرد)، غذاهای دیگری نیز وجود دارند که می توانند بوی شگفت انگیزی را در شما ایجاد کنند و بر جذابیت شما بیفزایند. جمله "شما همان چیزی هستید که می خورید" هرگز به این اندازه درست نبوده است - در اینجا بهترین غذاها برای ایجاد بوی خوب بدن و ارائه عطری طبیعی وجود دارد. 


1. مرکبات

زمانی که مرکبات مصرف می کنیم به عنوان نوعی از بین برنده بوی بد عمل می کند. رایحه ای شاداب و نشاط آور دارد و اگر پرتقال، گریپ فروت، آناناس یا توت فرنگی بخورید، آن رایحه را خواهید پذیرفت. اگر از طرفداران این میوه ها نیستید، مقداری لیمو را در نوشیدنی خود بفشارید.


چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟ مطلب مرتبط چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟

2. چای یاس

در حالی که یاس رایحه ای اغوا کننده دارد، همه دمنوش های گیاهی به دفع سموم از بدن شما کمک می کنند و از این رو بوی طبیعی شما را تقویت می کنند. چای یاس این کار را انجام می دهد و همچنین سیستم گوارش شما را آرام می کند. از اینها گذشته ، چه کسی نمی خواهد بوی یاس تازه بدهد؟


3. سیب

سیب بو را به روش های مختلفی از بین می برد. در حالی که آنها به عنوان یک شوینده طبیعی عمل می کنند، جویدن سیب پلاک ها را از دندان های شما دور می کند و همچنین مواد غذایی گیر کرده که ممکن است در دهان شما پنهان شده باشد و باعث ایجاد باکتری و بوی بد می شود.


4. ماست

از روده گرفته تا پوست، ماست فواید زیادی دارد. پروبیوتیک‌های طبیعی موجود در آن نیز می‌توانند به مبارزه با بوی بدن و خنثی کردن آن کمک کنند، بنابراین با خیال راحت از پارفی خود استفاده کنید. فقط شکر زیاد اضافه نکنید.


5. سرکه سیب

اگر بوی پا دارید، ACV بهترین گزینه است. در حالی که به عنوان یک آنتی باکتریال عمل می کند، در هنگام مصرف نیز همان اثرات پاک کنندگی را دارد. همچنین عرق اضافی را خشک می کند و راهی مقرون به صرفه برای حفظ تعادل سیستم شما است. همیشه در آب رقیق کنید تا خیلی اسیدی نشود. 


6. کرفس

این سبزی دست کم گرفته شده سرشار از فیبر و پتانسیل کالری سوزی است. مهمتر از همه، ساقه های کرفس پر از آندروستنول و آندروستنون است که مولکول های بو هستند. به محض انتشار در دهان، این فرمون‌ها برانگیختگی را در بدن شما افزایش می‌دهند، که باعث می‌شود سیگنال‌ها و بوهایی بفرستد که شما را جذاب‌تر می‌کند!


7. ماهی سفید

اگرچه ممکن است این عطر به شما عطر و بوی غیر قابل مقاومتی ندهد، بوی بد را خنثی می کند، به خصوص اگر گوشتخواری هستید که تمایل به خوردن بیش از حد گوشت قرمز دارد. برخلاف همبرگر یا استیک، وقتی بدن ما ماهی را متابولیزه می کند، هیچ بوی نامطبوعی منتشر نمی شود. ماهی سفید شامل ماهی هالیبوت، هادوک، تیلاپیا است.


8. آب

این از نظر فنی یک غذا نیست، اما کم آبی یکی از دلایل رایج بوی بد در افراد است. آب به بدن ما کمک می کند تا عوامل ایجاد کننده بوی بد را دفع کند. اگر از نوشیدن آب به تنهایی متنفر هستید، یک تکه مرکبات به آن اضافه کنید و میوه و سبزیجات با محتوای آب بالا بخورید.


9. گیاهان تازه

ریحان، نعناع، ​​رزماری و سایر گیاهان با طبیعت معطر و گیاهی خود می توانند نظم را از بین ببرند. به لطف اسانس‌های موجود در این گیاهان، به عنوان دهان‌شویه عمل می‌کند و بوهای هر چیزی که سیر یا طعم‌دار است را می‌پوشاند که ممکن است دوست نداشته باشید در دهانتان بماند. مقداری نعناع یا ریحان را به همراه دسر خود اضافه کنید.


10. ترافل

درست مانند کرفس، آندروستنول در ترافل ها بیداد می کند، و در حالی که قیمت ترافل برای بسیاری از آنها بسیار بالاست و نمی توان آن را در رژیم غذایی خود گنجاند، روغن ترافل مقرون به صرفه تر است و حاوی همین تعداد فرومون است. در حالی که 25 درصد از مردم نمی توانند این فرمون ها را استشمام کنند، بقیه رایحه مشک را دوست خواهند داشت.


11. دانه شنبلیله

آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟ مطلب مرتبط آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟

شنبلیله که اغلب آسیاب شده و به ادویه کاری اضافه می شود، به دلیل محتوای آنتی اکسیدانی بالایی که دارد به حذف سموم از بدن کمک می کند. همچنین میتوان به سالاد نیز اضافه کرد. دانه های شنبلیله هضم غذا را بهبود می بخشد و به طور طبیعی به از بین بردن بوهای زننده کمک می کند. دانه های رازیانه به همان اندازه موثر هستند. 


12. کامبوجا

اگر طرفدار ماست نیستید اما همچنان می‌خواهید میکروب‌های سالم روزانه خود را برطرف کنید، این نوشیدنی تخمیر شده را در نظر بگیرید که احتمال بوی بد دهان را کاهش می‌دهد و سیستم گوارش شما را شاد نگه می‌دارد. از آنجایی که کامبوچای خریداری شده در فروشگاه می تواند گران باشد، حتی می توانید نسخه DIY خود را در خانه آزمایش کنید. 


13. زنجبیل

زنجبیل قطعا می تواند بوی قوی داشته باشد، اما نگران نباشید، اگر مقداری به غذا و نوشیدنی های خود اضافه کنید بوی زنجبیل را در شما ایجاد نمی کند. در عوض، هر گونه بوهای نامطبوع دیگر را از بین می برد – چای لیمو و زنجبیل خواص سم زدایی خاصی دارد که با بوی بد مبارزه می کند. اگر گاز معده مشکل بوی شماست، چند تکه زنجبیل می تواند به درمان مشکلات معده کمک کند.

14 غذایی که بدن شما را خوشبو می کند


14. روغن نارگیل

هضم ضعیف می تواند دلیل اصلی بوی بد بدن باشد. این می تواند بر روی بوی شما تأثیر بگذارد. و در حالی که ما مواد غذایی زیادی را گنجانده ایم که می توانند هضم بهتر را تقویت کنند، اطلاع از روغنی که می تواند عطر را نیز خنثی کند، مفید است. روغن نارگیل فوق العاده همه کاره است و فقط یک قاشق غذاخوری در وعده های غذایی شما می تواند به بهبود این جوهر بدبو کمک کند. 



مجله ارم بلاگ



فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده