خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» آب دارچین برای کنترل قند خون مفید است

آب دارچین برای کنترل قند خون مفید است

آب دارچین برای کنترل قند خون مفید است


دارچین یک ادویه رایج است. علاوه بر طعم و عطر، برای سلامتی نیز مفید است. افزودن مقداری از این ادویه قدیمی به یک لیوان آب می تواند به کنترل حساسیت به انسولین و سطح قند خون در بدن کمک کند.


برای بیماران دیابتی مانند اکسیر است. پزشکان همچنین به بیماران توصیه می کنند برای کنترل قند، دارچین مصرف کنند.


چرا آب دارچین؟

دارچین، به ویژه دارچین سیلان، برای سلامتی و فواید دارویی قدرتمندش شناخته شده است. به همین دلیل است که این ادویه در بسیاری از داروهای باستانی برای درمان و بهبود بسیاری از بیماری ها استفاده شده است.

آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟ مطلب مرتبط آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟


قرار دادن چوب دارچین در آب به دفع قند اضافی همراه با سموم از بدن کمک می کند که به کنترل قند خون کمک می کند. علاوه بر این، افزودن دارچین به آب داغ به سوزاندن چربی اضافی ذخیره شده در بدن کمک می کند. سطح کلسترول بدن را کاهش می دهد که از خطر بیماری های قلبی و سکته جلوگیری می کند.


دارچین برای دیابت

طبق یک تحقیق، افزودن روزانه تنها 1 گرم دارچین به رژیم غذایی می تواند حساسیت به انسولین را بهبود بخشد و دیابت نوع 2 را کنترل کند. خواص آنتی بیوتیکی، ضد التهابی و آنتی اکسیدانی دارچین نیز می تواند به کنترل سطح قند خون در بدن کمک کند. افزودن مقدار کمی دارچین به رژیم غذایی روزانه می تواند به بهبود حساسیت به انسولین، هضم بهتر، دفع سموم، خواب بهتر و افزایش متابولیسم کمک کند.


طرز تهیه آب دارچین

می توانید به راحتی از آن یک نوشیدنی سم زدا درست کنید. برای این کار، یک لیتر آب را در یک ظرف شیشه ای بریزید، یک اینچ (حدودا 3 سانتی متر) چوب دارچین و 2 تا 3 تکه لیمو را به آن اضافه کنید. آن را یک شب نگه دارید و در طول روز این نوشیدنی را بنوشید. روش دیگر این است که 2 فنجان آب بردارید و بجوشانید و این آب را در لیوانی بریزید و 2 عدد دارچین به آن اضافه کنید و خوب مخلوط کنید و مصرف کنید. لطفا قبل از گنجاندن آن در رژیم غذایی خود با پزشک خود مشورت کنید.


مجله ارم بلاگ



فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! مشاهده