دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» 4 درمان خانگی را امتحان کنید تا از شر دندان درد خلاص شوید

4 درمان خانگی را امتحان کنید تا از شر دندان درد خلاص شوید

نکات دندانپزشکی:

این 4 درمان خانگی را امتحان کنید تا از شر دندان درد خلاص شوید، بلافاصله تسکین خواهید یافت. 


نکات دندانپزشکی می داند که چگونه این درمان های خانگی به خلاص شدن از شر دندان درد کمک می کند


دندان درد گاهی آنقدر زیاد می شود که در لثه و دهان تورم ایجاد می شود. شما می توانید این درمان های خانگی را برای خلاصی سریع از دندان درد استفاده کنید.

 

درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟ مطلب مرتبط درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟

برای از بین بردن دندان درد، این راه حل ها را امتحان کنید


مشکل دندان درد ممکن است برای هر فردی در هر سنی و در هر زمانی رخ دهد. بسیاری از اوقات خوردن چیزهای سرد یا گرم باعث درد در دندان می شود. به همین دلیل ممکن است مشکل درد و تورم در لثه ها وجود داشته باشد. گاهی اوقات درد دندان آنقدر زیاد می شود که خوردن و آشامیدن سخت می شود. برای رهایی از این درد اغلب از داروها استفاده می کنیم. اما مصرف دارو در همه چیز درست نیست.



همچنین می توانید از وسایل موجود در خانه برای کاهش درد دندان استفاده کنید. اگر می ترسید از هر چیزی دچار عفونت شوید، حتماً قبل از اتخاذ هر گونه درمانی با پزشک مشورت کنید. این درمان های خانگی در تسکین فوری دندان درد موثر هستند. بدون معطلی این درمان های خانگی را با ما در میان بگذارید.


شستشو با آب نمک

سال هاست که از آب نمک برای تسکین گلودرد، سرفه و دندان درد استفاده می شود. برای این کار کافی است یک فنجان آب ولرم بردارید و کمی نمک در آن مخلوط کنید و غرغره کنید. با کاهش عفونت های دهان به تسکین درد کمک می کند. با این حال، اگر بعد از درد ورم داشت، از مصرف آب نمک خودداری کنید. به جای انجام این کار، با پزشک خود مشورت کنید.


از سیر استفاده کنید

سیر از زمان مادربزرگ برای تسکین درد استفاده می شده است. حتی در مورد دندان درد سیر کمتر از هیچ دارویی نیست. برای این کار باید ۲ تا ۳ جوانه سیر را آسیاب کرده و در ناحیه آسیب دیده بمالید. این درمان باید تا زمانی انجام شود که درد دندان شما برطرف شود. اگر خطر ابتلا به هر نوع عفونتی را احساس می کنید، پس از مشورت با دندانپزشک، از این درمان خانگی استفاده کنید.


از کمپرس سرد استفاده کنید

برای این کار مقداری یخ در حوله قرار دهید و آن را روی فک های دندان خود نگه دارید. این کار باعث تسکین سوزن سوزن شدن و درد دندان ها می شود.


روغن میخک بمالید

از روغن میخک می توان برای از بین بردن دندان درد استفاده کرد. میخک دارای خواص ضد باکتریایی و ضد التهابی است که به تسکین درد کمک می کند. برای این کار باید گلوله های پنبه را در روغن میخک آغشته کرده و در ناحیه آسیب دیده بمالید. پس از مدتی از دندان درد تسکین خواهید یافت. اغلب توصیه می شود که حتما دو بار در سال به دندانپزشک مراجعه کنید. این باعث کاهش خطر عفونت و همچنین حفظ سلامت دهان و دندان می شود.


مجله ارم بلاگ



فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده