ثروتسازی با هیپنوتیزم


» 14 ماده غذایی که از چین و چروک جلوگیری می کند

14 ماده غذایی که از چین و چروک جلوگیری می کند

14 ماده غذایی که از چین و چروک جلوگیری می کند

پیر شدن تنها یکی از آن چیزهایی است که نمی توانیم در زندگی از آن اجتناب کنیم. فراتر از آن، هیچ کس نمی خواهد عوارض جانبی همراه با روند پیری را ایجاد کند. اما از آنجایی که هنوز دقیقاً چشمه جوانی را کشف نکرده‌ایم، فقط باید به برخی از مواردی بسنده کنیم که سرعت پیری را کاهش می‌دهند و حتی اثرات پیری مانند چین و چروک را از بین می‌برند. در اینجا بهترین غذاها برای تکمیل روتین مراقبت از پوست شما آورده شده است. 


1. آجیل و شیر خشکبار

آجیل هایی مانند بادام هندی، بادام و ماکادمیا اثرات مثبتی بر کلسترول دارند و نتیجه ای ضدالتهابی دارند. تقریباً یک یا دو اونس در روز بخورید تا پوستی فوق‌العاده و فیبر و پروتئین روزانه خود داشته باشید.


چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟ مطلب مرتبط چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟

2. آناناس

آناناس یک دسر طبیعی است که می تواند پوست را مانند قبل درخشان کند. حاوی منگنز است، ماده معدنی که آنزیم دیگری به نام پرولیداز را فعال می کند. پرولیداز سپس اسید آمینه ای به نام پرولین ایجاد می کند که به تشکیل کلاژن و افزایش خاصیت ارتجاعی کمک می کند.


3. اسفناج

خواه دوست دارید آن را با مقداری سیر تفت دهید، آن را در املت بریزید یا آن را خام بخورید، اسفناج فواید پوستی زیادی دارد. این سبزی سبز نه تنها بسیار آبرسان است، بلکه حاوی چندین ویتامین آنتی اکسیدانی مانند A، C و E است. همچنین سرشار از منیزیم و آهن است که باعث تقویت تون و قدرت عضلات می شود.


4. آووکادو

آووکادوها خامه ای و خوشمزه هستند - البته، نان تست آووکادو روندی است که در جهان وجود دارد. خوشبختانه، ماده غذایی مورد علاقه شما در میان وعده سرشار از چربی های مفید، ویتامین های آنتی اکسیدان و اسیدهای چرب ضد التهابی است. آن را در… به معنای واقعی کلمه هر چیزی. آووکادو یک معجزه است.


5. روغن زیتون

هنگامی که روغن زیتون را از کره به روغن زیتون تبدیل کنید، متوجه تفاوت فوری در پوست خود خواهید شد. مملو از لیپیدها و ویتامین های تک غیراشباع سالم است. محتوای بالای ویتامین E موجود در آن به این معنی است که پوست کمتر دچار تجزیه کلاژن می شود که عامل ایجاد چین و چروک است. علاوه بر این، پلی فنول های موجود در آن می تواند شانس ابتلا به سرطان پوست را کاهش دهد.


6. ماهی قزل آلا

ماهی قزل آلا یکی از پیشنهادات ما است، زیرا بسیار خوشمزه و به راحتی در دسترس است - به علاوه، برای طیف وسیعی از ذائقه جذاب است. اما هر ماهی چرب، از جمله ماهی حلزون، ماهی خال مخالی و تن، سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 است که التهاب را به شدت کاهش می دهد. مطالعات همچنین نشان می‌دهد که این ماهی‌ها سطح پروستاگلاندین E2 را کاهش می‌دهند که باعث توقف تجزیه کلاژن می‌شود.


7. عدس

در سوپ، غذاهای هندی و غیره، عدس یک حبوبات دلچسب است که مردم در سراسر جهان از آن لذت می برند. عدس سرشار از منیزیم، آهن، فولات و پتاسیم است. در کنار سایر آنتی اکسیدان ها، تمام مواد مغذی موجود در عدس می توانند از پیری زودرس جلوگیری کنند. فولات به طور خاص می تواند خاصیت ارتجاعی و استحکام پوست شما را افزایش دهد.


8.تخم مرغ

 این ماده غذایی سرشار از پروتئین است که بخش مهمی از مبارزه با علائم پیری است. سعی کنید آنها را در روغن زیتون بپزید و از آنها به طرق مختلف لذت ببرید، از یک فریتاتا صبحانه گرفته تا یک میان وعده ناهار آب پز.


9. شکلات تلخ

شکلات شیری روند پیری را تسریع می کند، در حالی که شکلات تلخ آن را کند می کند. به لطف سطوح بالای فلاوانول ها، ظاهر پوست شما می تواند مفید باشد و جریان خون در پوست افزایش می یابد. این فلاوانول ها همچنین اشعه ماوراء بنفش را جذب می کنند و از آسیب خورشید محافظت می کنند.

تکه های شکلات تخته ای


10. بلوبری

همه انواع توت ها عالی هستند، اما بلوبری به طور خاص حاوی آنتی اکسیدان بیشتری نسبت به هر میوه دیگری است که می توانید در آنجا پیدا کنید. این میوه ریز با محافظت از شما در برابر رادیکال های آزاد که با قرار گرفتن در معرض نور خورشید، استرس و آلودگی به پوست آسیب می رسانند، بسیار قوی است. بلوبری همچنین حاوی ویتامین C است که یک اقدام پیشگیرانه برای چین و چروک است.

درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟ مطلب مرتبط درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟


11. هندوانه

هندوانه ها خوشمزه هستند، بسیار آبرسان هستند و یک غذای اصلی تابستانی هستند که بسیار با طراوت هستند. فقط یک برش می تواند سطوح بالایی از لیکوپن را برای شما فراهم کند. لیکوپن اساساً ضد آفتاب طبیعی است که از پوست شما در برابر اشعه ماوراء بنفش محافظت می کند. همچنین، این محتوای آب پوست شما را صاف نگه می دارد، بنابراین اگر تمایلی به نوشیدن مقداری H20 ندارید، آن را به شکل این خربزه زیبا تهیه کنید.


12. مرکبات

پرتقال، گریپ فروت، لیموترش و لیمو سرشار از ویتامین C هستند که یک جنبه حیاتی برای حفظ سلامت ژنتیکی است. این نه تنها سیستم ایمنی و عملکرد کلی بدن شما را تقویت می کند، بلکه کلاژن می سازد و ظاهری جوان و انعطاف پذیر را حفظ می کند.


13. لوبیا

پیش غذای مورد علاقه شما فواید جدی دارد که متخصص پوست آن را تایید می کند. غذاهای مبتنی بر سویا مانند ادام، استخوان های سالم و سیستم قلبی عروقی قوی را تقویت می کند. آنها همچنین فیتواستروژن ها را فراهم می کنند، ترکیباتی که همانند استروژن عمل می کنند، که شما را درخشان و شاداب نگه می دارد.


14. سیب زمینی شیرین

پوره سیب زمینی کلاسیک خود را به این نوع تغییر دهید، که به طور طبیعی شیرین است و طعمی اعتیادآور دارد. آنها سرشار از ویتامین A هستند، یک عنصر کلیدی در محصولات مراقبت از پوست گران قیمت که چین و چروک و پیوندهای ظریف را از بین می برد و کلاژن آسیب دیده را جوان می کند. آنها را مانند یک سیب زمینی پخته معمولی، با فلفل قرمز و کاری ها آماده کنید!



مجله ارم بلاگ



» رفع چین و چروک صورت با ماسک خانگی

» غذاهایی که از ایجاد چین و چروک جلوگیری می کنند

» انواع روش برای رفع چین و چروک صورت

» بهترین درمان غیر جراحی برای چین و چروک چیست؟



فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده